Advies 2016-12-14T13:45:47+00:00

Advies

Geloof jij ook in de Calimeromarketingfilosofie en denk je dat deze ook jou helpen je ondernemersdoel(en) te bereiken? Maar heb je geen tijd of zin om zelf een Calimeromarketingboek te lezen en zelf uit te zoeken hoe jouw marketing beter kan? Heb je moeite jouw bedrijf en jezelf goed in de markt zetten om de klanten te krijgen die jij graag wilt? En wil je daar hulp bij van een ervaren ondernemer? Of ben jij een kei in jouw vak en wil je voor de ontwikkeling van nieuwe producten/diensten of meer omzet graag sparren met een ervaren marketingexpert?

Naast dat ik al schrijvend en presenterend mijn kennis over ondernemerschap en marketing met grote en kleine groepen mensen deel, denk ik – met Calimeromarketing in mijn achterhoofd – regelmatig op strategisch niveau mee met grote bedrijven én met individuele ondernemers over productontwikkeling, online marketing, contentmarketing en storytelling.

En met 24 jaar ondernemerservaring in verschillende soorten bedrijven, 500+ sessies met allerlei soorten ondernemers en duizenden individuele gesprekken met ondernemers en zelfstandige professionals uit alle denkbare branches, zijn er weinig ondernemers die ik niet kan helpen.

Wat ik het meest doe zijn strategiesessies en online marketingchecks

Ook ontwerp ik regelmatig websites op basis van de Calimeromarketingfilosofie

strategiesessie

  • persoonlijke sessie voor

    een scherpe strategie

online marketingcheck

  • strategische analyse

    van je online marketing

websiteontwerp

  • in enkele stappen naar

    een effectieve website

Blijkt na een strategiegesprek, een Calimeromarketingcheck of het maken van een websiteontwerp dat er meer aan jouw marketing moet gebeuren dan je vooraf dacht? En kun of wil je dat niet zelf doen? Of heb je zelf geen uitvoerders in jouw netwerk waar jij het juiste gevoel bij hebt? Dan kunnen de ondernemende toppers met wie ik samenwerk en ik je ook helpen bij de uitvoering. Voor mij geldt dat het waarom van een heleboel dingen en een goede structuur de basis zijn. En als je een hoge vuurtoren wilt bouwen, heb je een stevige basis nodig.

De uitvoering: ‘content/inhoud’, ‘techniek’ en ‘uiterlijk’ zijn een optie. Maar…

Het doel van de sessies waarin ik mijn kennis en visie op het gebied van ondernemerschap en marketing deel met ondernemers, is nooit om ‘extra diensten te verkopen’. Een van de basisprincipes van Calimeromarketing is dat je moet gaan voor relaties in plaats van voor klanten. En ik geloof oprecht dat als ik meedenk vanuit jouw portemonnee en belangen en niet vanuit de mijne, dat onze relatie ten goede komt. En we daar op de lange termijn allebei meer aan hebben.

Tot slot Wil je liever dat ik meedenk over een ander onderdeel van je marketing? Dat kan uiteraard ook. Mail me dan – via het contactformulier – even waar je mee zit en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.