Sinds de verschijning van het eerste boek over Calimeromarketing zijn er vele tientallen artikelen in diverse – vooral papieren – media verschenen. Als ik ooit tijd over heb komen die (weer) op deze website. Maar inmiddels heb ik de eerste interviews gegeven rondom het verschijnen van Calimeromarketing 3.0. Die kun je hier de komende de tijd in ieder geval vinden.

 

Voorkant vakblad De Slager 400pixJanuari 2014

Zo staat in de eerste editie van  2014 in het vakblad voor slagers een interview van de hand van zelfstandig tekstschrijver Ria Besseling. Ik vind het altijd enorm leuk om iets te vertellen over Calimeromarketing voor ondernemers in een specifieke branche, zeker als het om een ambacht gaat. Het hele interview kun je bekijken van de website van de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie. Het staat op pagina 16 en 17.

 

 

April 2011

Ter gelegenheid van de verschijning van Calimeromarketing 2.0 in een eierdop zijn een artikel en podcastinterview verschenen op Managementboek.nl. Dat interview duurt ongeveer 9 minuten en kun je hier beluisteren.

 

September 2009

17 september 2009: Boekbespreking van Calimeromarketing 2.0 op Eburon.nl “Het aardige van het boek is dat het niet puur een verhandeling is over internetmarketing; die zijn er al genoeg. Romme combineert juist haar ideeën en filosofie uit het eerste boek met nieuwe tips om een slimme en doordachte internetstrategie te ontwikkelen.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 oktober 2009: Recensie van Calimeromarketing 2.0 op Dutch Cowgirls “Barstensvol informatie en helemaal van deze tijd, zet Romme aan de hand van tien regels uiteen hoe een freelancer of ZZP’er zichzelf vermarkt met de tools van nu.”

Blogs over Calimeromarketing 2.0

Een aantal lezers van Calimeromarketing 2.0 heeft op  een weblog een recensie of reactie geschreven. Hieronder vind je een selectie.

Kees Schiphouwer op zijn weblog Responsum “Karen is er in dit boek in geslaagd om haar 10 regels te voorzien van nieuwe tips en trucs. Met dit mooi uitgevoerde boek kun je stap voor stap je hele marktbewerking onder de loep nemen.”

 

Tom Scholte op zijn weblog TomScholte “Romme behoort niet tot de schare ‘online marketeers’ op zoek naar alle mogelijke en nieuwste toepassingen. Maar ze pakt en past toe wat bij haar past en geeft daar vorm aan.”

 

Suzanne Meijles op haar weblog Protaal “Calimeromarketing 2.0 weet 175 pagina’s lang te boeien.”
* Suzanne heeft niet de inhoud, maar de schrijfstijl van het boek bekeken, waardoor haar recensie leuk en leerzaam is voor iedereen die schrijft of wil gaan schrijven.

 

Rikkert Walbeek op zijn weblog Sales 2.0 “Voor sales die (nog) niets doen met Web 2.0 biedt Calimeromarketing 2.0 een handig boek om de eerste online stappen te gaan zetten. Voor ondernemers is dit ‘gewoon’ 1 van de boeken die je gelezen moet hebben.”

Els Brouwer op haar weblog wervendewebteksten “Wil jij voor jezelf beginnen? Of ben je al een tijdje bezig, maar kun je wel een nieuwe impuls gebruiken? Dan kan ik je dit boek van harte aanbevelen.”

Danielle de Jonge op haar weblog “Karen Romme verstaat de kunst van het inspirerend en enthousiasmerend schrijven. Soms is het lastig om te blijven lezen en niet per direct achter de computer te kruipen om weer iets nieuws toe te passen.”